آماده سازی اپیلاتور

۳ روش ساده برای اپیلاسیون پا ها – با عکس

چگونه پاها را اپیلاسیون کنیم؟

این مطلب شامل سه بخش است:

  • آماده­ سازی پاها
  • استفاده از اپیلاتور
  • شروع یک روند

بسیاری از مردم اپیلاسیون را به عنوان یک جایگزین عالی برای اصلاح و یا اپیلاسیون با موم در پاها را کشف کرده اند. یک اپیلاتور از موها را از ریشه می­کشد، بنابراین شما پاهای صافی برای شش تا هشت هفته خواهید داشت. شما همان نتایج اپیلاسیون با موم را بدون ریخت و پاش و هزینه اضافی دریافت می­کنید. یاد بگیرید که چگونه از یک اپیلاتور به درستی جهت دستیابی به نتایج بزرگ با حداقل ناراحتی استفاده کنید

چگونه لب های تیره را روشن کنیم

چگونه لب تیره را روشن کنیم

چگونه لب تیره را روشن کنیم – آرامیس مد

روشن کردن لب تیره: عوامل بسیاری می تواند باعث تیره شدن لب های شما شود. مانند سیگار کشیدن، آلودگی و نور خورشید، به عنوان مثال، این موارد می تواند تاثیر منفی بر ظاهر لب های شما داشته باشد. خوشبختانه، داروهای خانگی بسیاری وجود دارد که می تواند به روشن تر شدن لب های شما کمک کند.

چگونه صورتمان را وکس کنیم؟

وکس صورت به راحتی و بدون درد

چگونه صورت مان را وکس کنیم؟

همه افراد برروی صورت خود مو دارند. و افراد زیادی برای زیبایی بیشتر به دنبال کم کردن و یا از بین بردن کامل این هستند. امروزه روش های متفاوتی برای از بین بردن مو های صورت وجود دارد. یکی از بهترین و ارزان ترین روش ها وکس صورت است. باید توجه داشت که وکس صورت خلاف تصور بیشتر افراد به شرط آنکه از محصول مناسب برای آن استفاده شود درد زیادی ندارد.

درمان مو های سوخته دکلره

مو آسیب دیده و مو رنگ شده را با نرم کننده بعد از رنگ کردن نرم کنید

برای نرم کردن مو ها بعد از رنگ باید سه گام برداریم: گام اول برگرداندن رطوبت از دست رفته به مو، گام دوم نگه داشتن موهای در شرایط خوب و در نهایت بکار بردن نرم کننده های خانگیدر بسیاری از مواقع بعد از رنگ کردن مو با اینکه شما به رنگ دلخواهتان رسیدید اما متوجه می شوید که استفاده از رنگ مو باعث خشکی و ضعیفی مو شما شده است، جای نگرانی نیست شما می توانید رنگ خوب را در کنار بافت مناسب مو داشته باشید کافی است برای حفظ سلامت مو هایتان از محصولات مناسب، عادت های صحیح و گاهی مراجعه به یخچال مو هایی خوش رنگ و لطیف داشته باشید.

تاثیر لبخند بروی پوست

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که صورتی باطروات داشته باشند به جای اینکه هر صبح خود را آرایش کنند. اگرچه بسیاری از خانم­ ها ممکن است بدون آرایش احساس آسیب ­پذیری کرده و این حس را داشته باشند که در معرض دید و قضاوت دیگران قرار گرفته ­اند و از این که بدون آرایش در جامعه ظاهر شوند ترس داشته باشند. اگر شما یکی از این افراد هستید، ریمل خود را کنار بگذارید و شروع به خواندن این مطلب کنید، چرا که این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه بدون­ ذره­ای آرایش شما می­توانید هم خوب به نظر برسید و هم احساس خوبی داشته باشید

نحوه بند انداختن ابرو و صورت

آموزش تصویری اصلاح ابرو

این کار دارای سه بخش است:

  • تهیه وسایل لازم
  • آماده سازی ابرو برای اصلاح با بند
  • بند انداختن ابرو

استفاده از نرم کننده برای پوشاندن خط رویش مو

آموزش گام به گام رنگ کردن مو در خانه – آرایشگاه غرب تهران

به دلایل مختلف  شما ممکن است بخواهید مو های خود را در خانه رنگ کنید. به طور مثال اینکه بدون خرج کردن هزینه زیادی رنگ مو ی جدیدی را امتحان کنید. جدا از اینکه به چه دلیلی می خواهید این کار را انجام دهید، شما با انجام این کار در وقت و هزینه خود صرف جویی می کنید. به همین دلیل ما در این مقاله آموزش گام به گام رنگ کردن مو در خانه را به شما یاد می دهیم.

آموزش قرمز و حجیم کردن لب ها در خانه

آموزش قرمز و حجیم کردن لب ها در خانه – آرامیس مد غرب تهران

اگر می خواهید به طور طبیعی لب قرمز و حجیم داشته باشید. می توانید از مواد رنگی متنوع استفاده کنید. ما در این مقاله قصد آموزش قرمز و حجیم کردن لب ها در خانه را برای شما داریم.

برای داشتن لب قرمز و حجیم ابتدا باید آنها را آماده کنید. سپس از آب میوه و سبزیجاتی که رنگ روشن قرمز دارند مانند چغندر برای رسیدن به رنگ دلخواهتان استفاده کنید.

در مرحله بعد باید شما از آنها در برابر عوامل دیگر محافظت و نگهداری کنید، تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

آموزش تهیه لاک ناخن براق در خانه

تصویر+فیلم: آموزش تهیه لاک ناخن براق در خانه

به طور معمول افراد می توانند لاک های براق کننده را از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنند، ولی همیشه این محصولات آن لاک ناخن براق که شما می خواهید نیست. ما در این مقاله آموزش تهیه لاک ناخن براق در خانه و هر آنچه را که درباره آن باید بدانید را در نظر گرفته ایم.

طراحی جذاب ابرو در خانه

تصویر + فیلم: آموزش پر پشت کردن ابرو در خانه – ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

در این مقاله قصد داریم آموزش پر پشت کردن ابرو در خانه و اینکه به سادگی چگونه برای خود ابرو زیبا و جذاب داشته باشیم را داریم. ابرو کار حرفه ای در غرب تهران که آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران در شهرک غرب و سعادت آباد می باشد این آموزش را به شما تقدیم می کند.

ماسکهای ویژه برای سفید کردن و نرم شدن پوست دست

آموزش داشتن دست نرم و لطیف – بهترین آرایشگاه زنانه در تهران

در این مقاله قصد داریم با کمک متخصصین پوست و زیبایی سالن آرامیس مد شهرک غرب و سعادت آباد به شما آموزش داشتن  دست نرم و لطیف را بدهیم، به این دلیل که دغدغه خیلی از افراد داشتن  دست نرم و لطیف است. در حالی که کارهای زیادی برای انجام دادن جهت تغییر ظاهر دست ها وجود ندارد، شما قطعا می توانید ظاهر آنها را با مراقبت منظم و نظافت مناسب بهبود ببخشد. اگر شما هیچ کار بخصوصی هم انجام ندهید، تنها مطمئن شوید دست های خود را همواره مرطوب نگه می دارید و در طول روز چندین بار دست و ناخن خود را با یک مرطوب کننده با کیفیت مرطوب می کنید.

حجیم کردن لب ها در خانه

رفع تیرگی لب – رفع سیاهی لب – قرمز کردن لب آموزش گام به گام

ما در این مقاله آموزش گام به گام  برطرف کردن تیرگی دور لب را برای شما آورده ایم. داشتن تیرگی دور لب مشکل خیلی از خانم ها است.مخصوصا افرادی که پوست صورت تیره تیره ای دارند. تیره بودن لب بالایی یا به دلیل رنگ پوست بالای آن است و یا از خود لب است.

آموزش اکستنشن مژه

آموزش اکستنشن مژه – آرامیس مد بهترین سالن غرب تهران – شهرک غرب – سعادت آباد

در این مقاله آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مژه در خانه را داریم. به عمل چسباندن مژه مصنوعی با استفاده از چسب طبیعی را اکستنشن مژه می گویند. البته این نوع مژه مصنوعی با نوعی که خرده فروشان ارائه می دهند فرق دارد. در بسته های این نوع بین ۸ تا ۹ مژه موجود است.

آرایش و درست کردن مو

چطور مو ی جذاب و سالم داشته باشیم؟ خدمات مو آرامیس مد شهرک غرب و غرب تهران

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد از خودشان می پرسند این است که چطور مو جذاب و سالم داشته باشیم؟ هر روز ما بدون اینکه متوجه باشیم مو هایمان را با کار هایی نادرست مانند: گرم کردن مو ها برای اینکه با حالت خاصی بایستند، محصولاتی برای نگه داشتن، کلاه هایی که برای محافظت در برابر گرما استفاده می کنیم و سایر روشهای مسامحه کارانه ای دیگر که همه آنها سلامت آنها را به خطر می اندازند. .برای مبارزه با این مشکل کافی است با اضافه کردن چندین تمرین و استفاده از رفتارهای مناسب در کارهای روزمره مو جذاب و سالم را برای ما به ارمغان می آورد.

تمیز کردن لکه رنگ مو از صورت در خانه

پاک کردن لکه رنگ مو از صورت – سالن رنگ مو غرب تهران – شهرک غرب

این مقاله در مورد چگونگی پاک کردن لکه رنگ مو از صورت در خانه را  توضیح می دهد. ما روش های مختلف پاک کردن لکه رنگ مو را به شما به روش تصویری آموزش می دهیم.

ترک چند عادت ضد زیبایی

آموزش از بین بردن عادت های ضد زیبایی

تغییرات کوچک گاهی به چهره شما زیبایی و جذابیت خاص می‌دهد. ما در این مبحث آموزش از بین بردن عادت های ضد زیبایی را آورده ایم،که کمک می کند ظاهرتان به طور شگفت آمیزی تغییر  کند. آموزش از آرایشگاه برگزیده تهران و غرب تهران در شهرک غرب و سعادت آباد. آرامیس مد.

برداشتن لاك از اطراف ناخن ها

مراحل پاک کردن لاک از روی پوست

آیا انگشت شما به صورت تصادفی لاکی شده است؟ و یا اینکه فرزند شما تصمیم گرفت که صورت خود را با لاک مورد علاقه شما نقاشی کند؟ ممکن است بعضی از پوست ها به پاک کننده های قوی مثل استون و یا لاک پاک کن ها حساس باشند. خوشبختانه برای برداشتن لاک از روی پوست بدون استفاده از این لاک پاک کن های قوی چندین روش وجود دارد. آرامیس مد مرکز کاشت ناخن تهران گام به گام مراحل پاک کردن لاک از روی پوست را به شما آموزش می دهد.

آموزش رنگ کردن ابرو با پودر قهوه

آموزش رنگ کردن ابرو با پودر قهوه در خانه – آرامیس مد مرکز تخصصی رنگ مو

آیا رنگ طبیعی ابروهای شما بسیا روشن است؟ اگر پاسخ شما بله است ما در این مقاله آموزش رنگ کردن ابرو با پودر قهوه در خانه را داریم.

دستورالعمل انواع رنگ مو با پودر شربت

آرایشگاه رنگ مو در غرب تهران: آموزش رنگ کردن نوک مو با پودر شربت در خانه

در این مقاله آموزش رنگ کردن نوک مو با پودر شربت در خانه را داریم. رنگ کردن مو با استفاده از پودر شربت در حال معروف شدن است. همچنین انجام این کار خیلی سرگرم کننده است. البته برای این که درست انجام شود باید وقت بگذارید و تمرین کنید.

درخواست از پدر و مادر برای رنگ کردن مو

رنگ مو ترکیبی: روش های درخواست از پدر و مادر برای رنگ کردن مو

در این مقاله روش های درخواست از پدر و مادر برای رنگ کردن مو را برای نوجوانان و جوانان داریم. فقط یک رنگ ساده هست و در نهایت شسته می شود. مشکلی نیست. درسته؟ نه دقیقا. صحبت کردن با پدر و مادر راجع به رنگ کردن مو ها کار سختی است چون آنها همیشه دوست دارند ظاهر طبیعی شما را ببینند. با این حال، این امکان وجود دارد که شما بتوانید آنها را با روش های سازش کارانه ای متقاعد کنید.

یک رنگ برای رژ انتخاب کنیم

میکاپ تخصصی غرب تهران انتخاب رنگ رژ لب هماهنگ با صورت

با وجود رنگ های بی پایان رژ لب ها، برق لب ها و رنگ های آرایشی. بازار آرایش بسیار داغ و متنوع خواهد بود. در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم که چگونه انتخاب رنگ رژ لب هماهنگ با صورت و موقعیتتان را انتخاب کنید. آرایش صورت با چهره شناسی در غرب تهران مرکز تخصصی میکاپ و میکاپ عروس در آرامیس مد شهرک غرب و سعادت آباد

چگونه از گچ مو استفاده کنیم؟

مرکز تخصصی رنگ مو ترکیبی: آموزش استفاده از گچ مو.

در این مقال ما برای شما آموزش استفاده از گچ مو در خانه را داریم. استفاده از گچ مو واقعا یک راه آسان و موقت برای رنگ کردن مو است. کاری که امروزه مد است رنگ کردن نوک مو ها با استفاده از گچ مو است. خیلی ها دلشان نمی خواهد که رنگ مو هایشان دائمی باشد، پس گچ مو گزینه ی مناسبی است. گچ مو به مو های شما آسیب نمی زند، بعد از یک بار شست و شو با شامپو از بین می رود و خیلی زیبا جلوه  می کند.

چگونه رنگ مو را از مو هایمان پاک کنیم

آموزش تخصصی پاک کردن رنگ مو

در این مقاله آموزش پاک کردن رنگ مو در خانه را برای شما داریم. پودر شستشوی طبیعی یا پودر لباسشویی بدون وایتکس یا یک سفیدکننده انتخاب کنید. مو هایتان را خیس کنید، یک قاشق سوپخوری از پودر را یک دفعه به مو هایتان بزنید، مراقبت باشید با چشم ها ،گوش ها و دهنتان تماس نداشته باشد. مو هایتان را آبکشی کنید و این کار را چند بار تکرار کنید تا به رنگ دلخواه برسید.

یکی از مراحل مراقبت از پوست لایه برداری است

مراحل مراقبت از پوست در خانه – مرکز جوان سازی پوست آرامیس مد

ما در این مقاله برای شما آموزش مراحل مراقبت از پوست در خانه را داریم،  مراقبت از پوست فراتر از تمیز کردن آن و استفاده از لوسیون است. علاوه بر آن داشتن رژیم غذایی مناسب، خواب کافی، ورزش کردن و کنترل کردن استرس برای این کار لازم است. جوانسازی پوست در تهران شهرک غرب و سعادت آباد در مرکز تخصصی آرامیس مد.

مالیدن مستقیم آب لیمو روی لکه ها

از بین بردن لکه های قهوه ای صورت – مرکز زیبایی آرامیس مد

 در این مقاله قصد آموزش روش های خانگی از بین بردن لکه های قهوه ای صورت را به شما داریم. لکه های قهوه ای صورت سنی یا کبدی هستند،  در حقیقت کک مک های خورشیدی نامیده می شوند. آنها لکه های مضری هستند که عمدتا در افراد بالای پنجاه سال دارای پوست روشن و افرادی که زیاد در مقابل اشعه فرابنفش یا تخت های برنزه قرار میگیرند اتفاق می افتد. لکه های قهوه ای به دلیل داشتن ملانین، رنگ دانه ای که در لایه های بالایی پوست شما وجود دارد قهوه ای هستند، که می تواند انباشته شده و سبب به وجود امدن لکه ها شود. مرکز زیبایی آرامیس مد واقع در غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد شما را به این آموزش دعوت می کند.

استفاده از مرطوب کننده برای پوستی شاداب

روش های استحمام برای داشتن پوستی شاداب و زیبا – مرکز تخصصی زیبایی آرامیس مد

در این مقاله برای شما آموزش روش های استحمام برای داشتن پوستی شاداب و زیبا را آورده ایم. همه دوست دارند پوستی نرم و لطیف داشته باشند. راه های گوناگونی وجود دارند که به شما کمک می کند پوستی لطیف و زیبا داشته باشید. آرامیس مد مرکز تخصصی زیبایی با متخصصین پوست و مو مجرب غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد آموزش داشتن پوست زیبا و لطیف را به شما تقدیم می کند.

راه حل های جالب برای اصلاح موهای پا با تیغ

آموزش روش های اصلاح ران پا – اپیلاسیون پا

دلایل و روش های زیادی برای اصلاح ران پا و اپیلاسیون وجود دارد، شاید می خواهید که پای شما صاف و یک دست باشد و یک دوچرخه سوار هستید و به این کار نیاز دارید. مهم نیست که شما چه دلیلی دارید، برای این کار مهم این است که شما چقدر مو دارید و فرآیند رشد آنها به چه صورت است با توجه به این مسائل راه و روش های گوناگونی برای اصلاح آنها وجود دارد. ما در اینجا آموزش روش های اصلاح ران پا تحت نظر مرکز زیبایی و اپیلاسیون غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد را داریم تا شما داشتن یک پای صاف و ابریشمی را تجربه کنید.

لایه برداری نکته ی طلایی اپیلاسیون

آموزش اپیلاسیون مو در منزل

بعد از تنها چند هفته شما همانند سوپر مدل ها دارای پوستی بی نهایت صاف خواهید شد. هنر اپیلاسیون به مرور بسیار تکامل یافته است، پس چه شما سالها است که اپیلاسیون می کنید و تنها مایل اید آخرین متدهای افراد حرفه ای را بدانید و چه اینکه یک تازه وارد در این عرصه هستید و به دنبال نکات ساده برای نتیجه ی حرفه ای می گردید، در اینجا مجموعه ای از نکات آموزش اپیلاسیون مو در منزل را آورده ایم. اینجا مکانی برای حرفه ای های صنعت اپیلاسیون است. آرامیس مد  مرکز اپیلاسیون غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد.

آموزش استفاده از یک اپیلاتور

۵ روش برای کاهش درد اپیلاسیون – آموزش آرایشگری غرب تهران آرامیس مد

بیشترین سوالاتی که از من پرسیده می شود، راجع به این است که آیا اپیلاسیون درد دارد؟ یا اینکه آیا راهی برای کاهش درد اپیلاسیون وجود دارد؟

تفاوت بین تاتو های آرایشی و میکروپیگمنشن

کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن – تاتو غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد

ما در این مقاله همه چیز درباره کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن را به شما می گوییم. آرامیس مد شهرک غرب و سعات آباد این آموزش را تقدیم می کند.

آموزش رفع موهای زاید بدون عوارض‎

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها – آرایشگاه غرب تهران شهرک غرب

در این مقاله روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها را داریم. خواه موهای زائد پشت لب کم پشت باشد خواه پر و ضخیم، وجود آنها برای  بسیاری از دختران آزار دهنده و خجالت آور است. اگر مایل به زدودن آنها هستید، به جای شیو کردن به دنبال روش هایی با دوام بیشتر، مثل الکترولیز،لیزر،کرم های موبر، وکس و یا اپیلاتور باشید. همچنین می توانید با بی رنگ کردن آنها از دیده شدن آنها جلوگیری کنید. آموزش از آرامیس مد آرایشگاه غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد.

شامپوهای طبیعی در منزل بسازید

آموزش تهیه شامپوی خشک ضد ریزش مو در خانه

 به دلیل اینکه در سالهای اخیر، استفاده از شامپوهای خشک در بین مردم جایگزین شامپوهای عادی شده است.  ما در این مقاله آموزش تهیه شامپوی خشک ضد ریزش مو در خانه را آورده ایم. این محصول، چربی موجود در روی مو های شما که باعث ظاهر روغنی مو ها می شود را جذب می کند، بدون آنکه همانند شستن هر روز مو با آب که باعث خشک شدن پوست سرتان می شود. آموزش از مرکز تخصصی مو و شینیون غرب تهران آرایشگاه آرامیس مد.